divendres, 5 de juny del 2015

Això és un dir, de M. Pilar López Bastida



 
Vaig néixer a Reus l’any 1957. Llicenciada en Geografia i Història. La meva afició principal és la meva professió, sóc professora de música a l’Institut de Secundària Joan Guinjoan de Riudoms. L’altra afició és la lectura. També canto al The Issel’s Singers. És per això que la música inspira molts dels meus contes i en altres, en forneix l’estructura.





AIXÒ ÉS UN DIR
(fragment)
Estimat,
T’escric aquest correu en la silenciosa tarda del dia de cap d’any, després d’haver-me cruspit un bon plat d’enciam i tomaca (frugal menú comparat amb els xeflis que es gasten en aquestes dates) i de mirar la guia de Croàcia que fa un parell de dies vaig treure de la biblio. Vaig anar-hi per recollir La Sonata a Kreutzer, que tenia demanada al servei de préstec interbibliotecari, i vaig
quedar-m’hi fins a l’hora de tancar, primer espigolant a les lleixes de viatges i després remenant als Speak Up’s per si hi trobava alguna pel·li interessant.


Arola Editors publicarà en un volum col·lectiu els textos 
seleccionats en el Concurs de relats breus 'Bibliorelats'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada