divendres, 5 de juny del 2015

La geometria dels teus ulls, de Marina Barraso Rodrigo

Marina Barraso Rodrigo
Vaig néixer a Reus l’any 1988. Després de llicenciar-me en Medicina vaig mudar-me a Barcelona, on treballo com a Metge Resident d’Oftalmologia. Pianista amb Grau Professional, sóc una admiradora vehement de la bona música, el cinema i la lectura. Des de fa uns mesos, col·laboro en la secció d’Arts i lletres de la revista «El jardí de Sant Gervasi» i estic reaprenent a llegir i escriure al Laboratori de Lletres de Barcelona.


LA GEOMETRIA DELS TEUS ULLS
(fragment)
 
La llum que travessa els vitralls vermells, blaus i verds —que coronen el sostre infinitit de l’antiga cripta que avui és la biblioteca municipal—  ha tornat a conspirar contra mi. M’he rendit, un cop més, a la màgia dels teus ulls platejats inundats pel centelleig irisat d’aquesta tarda d’estiu que fas especial. I em sento afortunat de ser un espectador exclusiu de la funció insonora que protagonitzes.


Arola Editors publicarà en un volum col·lectiu els textos 
seleccionats en el Concurs de relats breus 'Bibliorelats'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada