divendres, 5 de juny del 2015

Viatge de tornada, de Clara Juncadella Fortuny

Clara Juncadella Fortuny
Vaig néixer a Sants el 1959. Vaig estudiar antropologia, però no he fet mai d’antropòloga. Fa molts anys que em dedico a l’ensenyament del català per a adults al Baix Llobregat. Quan tinc temps m’agrada dibuixar i pintar. No fa gaire que m’he adonat que m’ho passo molt bé escrivint i m’he posat a fer petits contes. Aquest és el primer que presento a un concurs.



VIATGE DE TORNADA
(fragment)

La Bib 43.237 seia darrere la pantalla amb els ulls perduts finestra enllà, en un somieig insòlit en ella fins feia uns mesos. Com de costum en els darrers temps, aquella nit no havia dormit gaire i la jornada se li faria eterna.
La feina a la biblioteca era escassa. Fins i tot hi havia rumors que n’anunciaven el tancament. Ja ningú no tenia necessitat de llegir ni d’escriure, ni tan sols es publicava material nou. A les escoles s’havia abandonat la lectoescriptura.


Arola Editors publicarà en un volum col·lectiu els textos 
seleccionats en el Concurs de relats breus 'Bibliorelats'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada