divendres, 5 de juny del 2015

No m’esperis a sopar, de Ció Munté Castillo

Ció Munté Castillo
Nascuda a Tarragona el 1954, però reusenca d’adopció, i vinculada a entitats culturals de la ciutat. Llicenciada en Filologia catalana. Vaig fer les meves primeres classes per a adults al Centre de Lectura de Reus i continuo fent-ne a l’Administració pública i preparant opositors en documentació administrativa. He quedat finalista d’alguns premis literaris de contes curts i ja me n’han publicat sis en diverses edicions.


NO M'ESPERIS A SOPAR
(fragment)

Passaré tota la tarda amunt i avall, tenim tanta feina que no ens l’acabarem. Bé, sí, ja ho sé que no t’ho havia dit, però què vols que hi faci? És el director de la biblioteca i no el puc deixar penjat. Hem quedat avui perquè la setmana entrant ja és sant Jordi i anirà atabalat. Res, que no t’hi amoïnis, que ja et faré un truc a mitja tarda... ai, ai, ai! que em sembla que m’he deixat el mòbil a casa! Mira-ho, mira-ho! Mira si és damunt la taula de l’escriptori, cap a la dreta, tocant els llibres... sí? Doncs mira, ja ho veus, ja me l’he deixat.


Arola Editors publicarà en un volum col·lectiu els textos
seleccionats en el Concurs de relats breus 'Bibliorelats'.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada